Ścieżka nawigacyjna

Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej

Opis usługi:

Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej

Wymagane dokumenty:          

1.Pismo z prośbą o wydanie decyzji lokalizacyjnej

2.Z projektu budowlanego – kserokopia szczegółowego planu sytuacyjnego w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem granic i zaznaczeniem lokalizacji np. sieci, przyłącza itp.

3.Pełnomocnictwo

4.Skan opłaty za pełnomocnictwo

5.Warunki techniczne

Sprawę prowadzi:

Waldemar Zychowicz- Inspektor d/s budowy i modernizacji dróg gminnych

Referat Inwestycji p. 10

tel. (25) 756-25-10

e-mail: drogowiec@minskmazowiecki.pl

Termin załatwienia sprawy:  Zgodnie z Kodeksem Postępowań Administracyjnych  twoja sprawa zostanie załatwiona w ciągu jednego miesiąca, a w sprawach skomplikowanych w ciągu dwóch miesięcy (w przypadku potrzeby uzupełnienia  braków we wniosku termin może ulec wydłużeniu). 

Odbiór decyzji:  Decyzja zostanie dostarczona pocztą lub możesz odebrać ją osobiście w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki (należy zadeklarować we wniosku).

Podstawa prawna: art. 39 ust. 3 oraz art. 19 2 pkt 4 z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U.  z 2007r. Nr. 19, pozz 115 z późniejszymi zmianami)

Promocja

  • Głos Ziemi Mińskiej
  • Bezpieczeństwo
  • Gospodarka odpadami
  • Mapa gminy
  • Ceidg
  • Przetargi
  • zapytania ofertowe
  • 500 plus

Stopka strony

Urząd Gminy w Mińsku Mazowieckim ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel., fax: +48 25 756 25 00

Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.