Ścieżka nawigacyjna

Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców

Wymagane dokumenty

  • Pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia.
  • Dowód osobisty (do wglądu).
  • Pokwitowanie wpłaty (opcjnalnie)

Opłaty

Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014, poz. 1628 ze zm.) pobiera się opłatę w wysokościb17 zł – za wydanie zaświadczenia lub zwalnia na podstawie art. 2 ustawy o opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy

Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, pokój 17

Uwaga:

Za osobę, która nie ma zdolności do czynności prawnych (osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej, dzieci do 13 roku życia) lub osoby, która ma ograniczoną zdolność do czynności prawnych (osoby częściowo ubezwłasnowolnionej, dzieci w wieku od 13 do 18 roku życia) wniosek składa rodzic, opiekun prawny lub opiekun faktyczny .

Promocja

  • Ostrzeżenia meteorologiczne
  • 500 plus
  • Głos Ziemi Mińskiej
  • Wojaska Obrony Terytorialnej
  • Gospodarka odpadami
  • Mapa gminy
  • Ceidg
  • Przetargi
  • zapytania ofertowe

Stopka strony

Urząd Gminy w Mińsku Mazowieckim ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel., fax: +48 25 756 25 00

Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.