Menu
Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu -
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki
Nawigacja
Treść Strony
Zapraszamy do udziału w naborze na stanowisko urzędnicze do spraw zamówień publicznych i pozyskiwania środków z różnych funduszy
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. J. Chełmońskiego 14.
- Określenie stanowiska: stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków z różnych funduszy.
- Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy (jeden etat)
- Liczba osób do zatrudnienia: jedna osoba.
Wymagnania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe, - Nieposzlakowana opinia,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
- Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej określonym stanowisku tj.
- wykształcenie wyższe
a) specjalność – prawo, administracja przy czym wymagany minimum półroczny staż pracy
b) specjalność – inna przy czym wymagany minimum półroczny staż pracy na stanowisku pracy z zakresem czynności dotyczącym zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku, a przede wszystkim w zakresie: ustawy prawo o zamówieniach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
- umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów niezbędnych na stanowisku pracy: MS EXCEL, MS OFFICE, WINDOWS,
- znajomość zasad archiwizacji dokumentów,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, dokładność, uczciwość
- umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- odporność na stres,
- mile widziane prawo jazdy kat B.
Zakres zdań wykonywanych na stanowisku:
- Zadania główne:
- Opracowywanie regulaminu zamówień publicznych,
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- Przygotowywanie SIWZ oraz merytorycznej dokumentacji dla potrzeb zamówień,
- Udział w pracach komisji przetargowej
- Przygotowywanie rozstrzygnięcia protestów i odwołań o zamówienie publiczne,
- Przygotowywanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych do publikacji,
- Prowadzenie ewidencji przetargów i rejestru wniosków nie podlegających ustawie prawo zamówień publicznych,
- Przygotowywanie rocznego planu zamówień publicznych,
- Inicjowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków z UE lub innych funduszy,
- Przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków z UE lub innych funduszy.
2. Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowieckim, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku Urzędu,
- praca biurowa z obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych, jednakże wymagająca wyjazdów w teren,
- stała praca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny
- CV (życiorys) – z informacjami dot. wykształcenia i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (podpisany własnoręcznie)
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla ubiegającego się o zatrudnienie (oryginał) – dostępny na stronie: bip.minskmazowiecki.pl
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- kopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia - staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- kopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia itp.),
- referencje (mile widziane),
- oświadczenia własnoręcznie podpisane o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw zamówień publicznych i pozyskiwania środków z różnych funduszy” osobiście do urny mieszczącej się na parterze Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 stycznia 2022 do godziny 16.00
Dokumenty, które wpłynął po w/w terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki.
UWAGI:
Kandydaci spełniający wymagania formalne oraz którzy złożą komplet dokumentów wymaganych w niniejszym naborze, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru. Złożonych dokumentów Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki nie odsyła. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w Referacie Organizacyjnym (pok. 106). Dokumenty będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone. Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki niezwłocznie po zakończonym naborze. Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Administratorem danych osobowych podawanych w związku z rekrutacją jest Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą przy ul. J. Chełmońskiego 14 w Mińsku Mazowieckim. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@minskmazowiecki.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu pracy. Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji, która ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz - w zakresie wynikającym z treści art. 17 i 18 RODO – usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki, po tym okresie zostaną zniszczone.