Menu
Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu -
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki
Nawigacja
Treść Strony
Zapraszamy do udziału w naborze na stanowisko urzędnicze do spraw budowy
i modernizacji dróg gminnych
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14.
Określenie stanowiska: stanowisko ds. budowy i modernizacji dróg gminnych
Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy (jeden etat)
Liczba osób do zatrudnienia: jedna osoba.
1. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych), - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
- Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej określonym stanowisku tj.
- wykształcenie wyższe techniczne lub
- wykształcenie średnie w zawodzie Technik Drogownictwa (wymagany półroczny staż pracy na stanowisku o podobnym charakterze) lub
- wykształcenie wyższe (wymagany półroczny staż pracy na stanowisku o podobnym charakterze) - umiejętność planowania i organizowania pracy,
- prawo jazdy kat B,
- umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych min. pakiet MS Office (Word, Exel), poczty elektronicznej,
- umiejętność redagowania pism.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa:
a) Ustawa o samorządzie gminnym,
b) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) Ustawa o drogach publicznych oraz przepisy wykonawcze,
d)Ustawa o finansach publicznych,
e) Ustawa Prawo zamówień publicznych,
f) Ustaw Prawo o ruchu drogowym.
- umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie,
- znajomość zasad archiwizacji dokumentów,
- komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, dyspozycyjność, terminowość, rzetelność,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżące utrzymanie dróg gminnych, w tym: w szczególności remonty nawierzchni, zimowe utrzymanie i oznakowanie,
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji drogowych,
- bieżące utrzymanie oraz prowadzenie inwestycji w zakresie oświetlenia drogowego,
- przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych dotyczących zadań drogowych i oświetleniowych,
- opracowywanie decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz opłat z tym związanych,
- prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,
- analiza dokumentów planistycznych w celu wskazywania właściwych rozwiązań w zakresie sieci drogowej,
- dokonywanie uzgodnień, przygotowywanie opinii w zakresie inwestycji innych podmiotów, dotyczących dróg gminnych,
- prowadzenie pomiarów ruchu na drogach,
- analiza ilości i usytuowania przystanków autobusowych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowieckim, stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Urzędu,
- praca biurowa z obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych, jednakże wymagająca wyjazdów w teren,
- stała praca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
5. Wymagne dokumenty:
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny
- CV (życiorys) – z informacjami dot. wykształcenia i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (podpisany własnoręcznie)
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla ubiegającego się o zatrudnienie (oryginał) – dostępny na stronie: bip.minskmazowiecki.pl
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata, - kopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia - staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- kopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia itp.),
- referencje (mile widziane),
- oświadczenia własnoręcznie podpisane o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. budowy i modernizacji dróg gminnych” osobiście do urny mieszczącej się na parterze Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 marca 2022 do godziny 16.00. Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki.
UWAGI: Kandydaci spełniający wymagania formalne oraz którzy złożą komplet dokumentów wymaganych w niniejszym naborze, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru. Złożonych dokumentów Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki nie odsyła. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w Referacie Organizacyjnym (pok. 106). Dokumenty będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone. Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki niezwłocznie po zakończonym naborze.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Administratorem danych osobowych podawanych w związku z rekrutacją jest Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą przy ul. J. Chełmońskiego 14 w Mińsku Mazowieckim. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@minskmazowiecki.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu pracy. Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji, która ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz - w zakresie wynikającym z treści art. 17 i 18 RODO – usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki, po tym okresie zostaną zniszczone.