Nawigacja

Treść Strony

Zapraszamy do udziału w naborze na stanowisko urzędnicze do spraw budowy
i modernizacji dróg gminnych

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14.
Określenie stanowiska: stanowisko ds. budowy i modernizacji dróg gminnych
Wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy (jeden etat)
Liczba osób do zatrudnienia: jedna osoba.

1. Wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia
    21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
  • Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej określonym stanowisku tj.
    - wykształcenie wyższe techniczne lub
    - wykształcenie średnie w zawodzie Technik Drogownictwa (wymagany półroczny staż pracy na stanowisku o podobnym  charakterze) lub
    - wykształcenie wyższe (wymagany półroczny staż pracy na stanowisku o podobnym charakterze)
  • umiejętność planowania i organizowania pracy,
  • prawo jazdy kat B,
  • umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych min. pakiet MS Office (Word, Exel), poczty elektronicznej,
  • umiejętność redagowania pism.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawa:

a) Ustawa o samorządzie gminnym,
b) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) Ustawa o drogach publicznych oraz przepisy wykonawcze,
d)Ustawa o finansach publicznych,
e) Ustawa Prawo zamówień publicznych,
f) Ustaw Prawo o ruchu drogowym.

  • umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie,
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów,
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, dyspozycyjność, terminowość, rzetelność,
  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • bieżące utrzymanie dróg gminnych, w tym: w szczególności remonty nawierzchni, zimowe utrzymanie i oznakowanie,
  • przygotowywanie i prowadzenie inwestycji drogowych,
  • bieżące utrzymanie oraz prowadzenie inwestycji w zakresie oświetlenia drogowego,
  • przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych dotyczących zadań drogowych i  oświetleniowych,
  • opracowywanie decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego  oraz opłat z tym związanych,
  • prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,
  • analiza dokumentów planistycznych w celu wskazywania właściwych rozwiązań w zakresie    sieci drogowej,
  • dokonywanie uzgodnień, przygotowywanie opinii w zakresie inwestycji innych podmiotów, dotyczących dróg gminnych,
  • prowadzenie pomiarów ruchu na drogach,
  • analiza ilości i usytuowania przystanków autobusowych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowieckim, stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Urzędu,
  • praca biurowa z obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych, jednakże wymagająca wyjazdów w teren,
  • stała praca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

5. Wymagne dokumenty:

  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny
  • CV (życiorys) – z informacjami dot. wykształcenia i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (podpisany własnoręcznie)
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla ubiegającego się o zatrudnienie (oryginał) – dostępny na stronie: bip.minskmazowiecki.pl
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, potwierdzone za zgodność
    z oryginałem przez kandydata,
  • kopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia - staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  • kopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia itp.),
  • referencje (mile widziane),
  • oświadczenia własnoręcznie podpisane o:
    - posiadaniu obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i  3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - niekaralności  za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    - stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
    - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”.

 6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. budowy i modernizacji dróg gminnych” osobiście do urny mieszczącej  się na parterze Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 marca 2022 do godziny 16.00. Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. 

W przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki.

UWAGI: Kandydaci spełniający wymagania formalne oraz którzy złożą komplet dokumentów wymaganych w niniejszym naborze, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru. Złożonych dokumentów Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki nie odsyła.  Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w Referacie Organizacyjnym (pok. 106). Dokumenty będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone. Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki niezwłocznie po zakończonym naborze.

Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Administratorem danych osobowych podawanych w związku z rekrutacją jest Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą przy ul. J. Chełmońskiego 14 w Mińsku Mazowieckim. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@minskmazowiecki.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu pracy. Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji, która ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz - w zakresie wynikającym z treści art. 17 i 18 RODO – usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki, po tym okresie zostaną zniszczone.

Informacja o naborze jest opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki

Banery

baner toplayer
plakat promocyjny na wydarzenie "Wianki"