Linki

Banery

  • Rekrutacja do przedszkoli w gminie Mińsk Mazowiecki
  • Monitoring Jakości Powietrza
  • Ostrzeżenia pogodowe
  • mapa gminy mińsk mazowiecki
  • logotyp gminy
  • Ogólnopolska Karta Seniora

Nawigacja

Treść Strony

Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej

Opis usługi:
Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej

Wymagane dokumenty:

  1. Pismo z prośbą o wydanie decyzji lokalizacyjnej
  2. Z projektu budowlanego – kserokopia szczegółowego planu sytuacyjnego w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem granic i zaznaczeniem lokalizacji np. sieci, przyłącza itp.
  3. Pełnomocnictwo
  4. Skan opłaty za pełnomocnictwo
  5. Warunki techniczne

Sprawę prowadzi:
Aneta Kowalska - podinspektor d/s budowy i modernizacji dróg gminnych
Referat Inwestycji p. 10
tel. +48 25 756 25 10
e-mail: drogowiec@minskmazowiecki.pl

Termin załatwienia sprawy: 
Zgodnie z Kodeksem Postępowań Administracyjnych  twoja sprawa zostanie załatwiona w ciągu jednego miesiąca, a w sprawach skomplikowanych w ciągu dwóch miesięcy (w przypadku potrzeby uzupełnienia  braków we wniosku termin może ulec wydłużeniu). 

Odbiór decyzji:
Decyzja zostanie dostarczona pocztą lub możesz odebrać ją osobiście w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki (należy zadeklarować we wniosku).

Podstawa prawna:
Ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. art. 39 ust. 3 oraz art. 19 2 pkt 4.

Załączniki:

  • Wniosek dot. lokalizacji - Plik PDF (PDF) 373.97kB
  • Wniosek dot. lokalizacji - Plik DOC (DOC) 35kB

Banery