Nawigacja

Treść Strony

Gmina Mińsk Mazowiecki bierze udział w Konkursie Grantowym pn. Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”

Logotypy Funduszy Europejskich, flaga RP i Unii Europejskiej

W ramach konkursu Gmina Mińsk Mazowiecki ubiega się o środki na zakup nowego sprzętu komputerowego dla uczniów szkół podstawowych oraz szkół średnich zamieszkujących na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki. Warunkiem obligatoryjnym jest pokrewieństwo w linii prostej ucznia (tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, opiekunowie prawni) z osobą pracującą niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej (PPGR) i zamieszkującą na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki.

Jeżeli jesteś:

  • rodzicem/opiekunem prawnym ucznia szkoły podstawowej, średniej
  • uczniem szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność,
  • mieszkasz na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki,
  • członek twojej rodziny (krewny w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, opiekunowie prawni) pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR

zgłoś się, wypełnij oświadczenie, które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę.

Oświadczenia można składać w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki, w urnie umieszczonej w holu wewnątrz budynku, do dnia 27.10.2021 r. do godz. 16.00.

Szczegółowe informacje o programie są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Osoba do kontaktu: Magdalena Kruk, tel. +48 25 756 25 08, przetargi@minskmazowiecki.pl

Załączniki:

  • Załącznik Nr 1 - Oświadczenie dla rodzica, opiekuna prawnego (DOC)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenie pełnoletniego ucznia szkoły średniej (DOC)

Banery

baner toplayer
plakat promocyjny na wydarzenie "Wianki"