Linki

Banery

  • Rekrutacja do przedszkoli w gminie Mińsk Mazowiecki
  • Monitoring Jakości Powietrza
  • Ostrzeżenia pogodowe
  • mapa gminy mińsk mazowiecki
  • logotyp gminy
  • Ogólnopolska Karta Seniora

Nawigacja

Treść Strony

Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców

O zaświadczenie z Rejestru Mieszkańców może wystąpić wyłącznie osoba, której dane zostaną ujawnione w treści zaświadczenia.

Wymagane dokumenty

  • Pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia.
  • Dowód osobisty (do wglądu).
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty

Opłaty:
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej pobiera się opłatę w wysokości 17 zł – za wydanie zaświadczenia lub zwalnia na podstawie art. 2 ustawy o opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki,  nie później niż w terminie 7 dni.

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, pokój 17

Uwaga:
Za osobę, która nie ma zdolności do czynności prawnych (osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej, dzieci do 13 roku życia) lub osoby, która ma ograniczoną zdolność do czynności prawnych (osoby częściowo ubezwłasnowolnionej, dzieci w wieku od 13 do 18 roku życia) wniosek składa rodzic, opiekun prawny lub opiekun faktyczny.

Metryka

  • AutorLidia Nowak - ewidencja ludności i rejestr wyborców

Załączniki:

  • Wniosek - Plik PDF (PDF) 280.81kB
  • Wniosek - Plik DOC (DOC) 33.5kB

Metryka

  • AutorLidia Nowak - ewidencja ludności i rejestr wyborców

Banery