Linki

Banery

  • Rekrutacja do przedszkoli w gminie Mińsk Mazowiecki
  • Monitoring Jakości Powietrza
  • Ostrzeżenia pogodowe
  • mapa gminy mińsk mazowiecki
  • logotyp gminy
  • Ogólnopolska Karta Seniora

Nawigacja

Treść Strony

Wypis i wyrys z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub informacja o jego braku oraz Informacja o obszarach przeznaczonych do rewitalizacji lub obszarach Specjalnej Strefy Rewitalizacji

Opis skrócony

  1. Każdy ma prawo wglądu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy oraz otrzymania z niego wypisów i wyrysów.
  2. Informacja o objęciu terenów uchwałą Rady Gminy w sprawie wyznaczenia obszarów zdegradowanych i obszarów rewitalizacji oraz w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Specjalnej Strefy Rewitalizacji stosownie do zapisów ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji

Wymagane dokumenty

  1. wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Informacja o obszarach przeznaczonych do rewitalizacji lub obszarach Specjalnej Strefy Rewitalizacji
  2. dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej,
  3. pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty,

Informacja dodatkowa
we wniosku należy wskazać miejscowość, numer ewidencyjny działki oraz sposób przekazania dokumentu,

Opłata skarbowa

  • 50,00 zł, za wypis
  • 20,00 zł, za wyrys
  • 17,00 zł, za zaświadczenie o braku planu
  • 0,00 zł,   za informację o braku planu oraz Informacja o obszarach przeznaczonych do rewitalizacji lub obszarach Specjalnej Strefy Rewitalizacji

Opłatę skarbową uiszcza się:

  • w gotówce w kasie Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki
    Pokój nr 19 (parter)
    Godziny otwarcia podane w zakładce Kontakt
  • bezgotówkowo na rachunek Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki:  Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim: nr konta 86 92260005 00008035 20000010

Miejsce złożenia
Sekretariat Urzędu Gminny Mińsk Mazowiecki, pokój nr 102 (I piętro)

Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Mińsku Mazowieckim, pokój nr 11 (parter)

Termin odpowiedzi
Do 1 miesiąca. Sprawa załatwiana jest niezwłocznie nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku (do tego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu). W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
  • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji

Tryb odwoławczy
Brak

Załączniki:

Banery