Nawigacja

Treść Strony

Internetowa gra wiejska “Niepodległa”

Zapraszamy wszystkich mieszkańców do udziału w internetowej grze wiejskiej “Niepodległa”. Wydarzenie ma charakter patriotyczny. Jest to też dodatkowa okazja do sprawdzenie swojej wiedzy oraz zdobycie nagrów. Zabawa ma charakter quizu, wystarczy usiąść wygodnie w fotelu i odpowiedzieć na kilka pytań. Kilka mint dzieli Cię od zdobycia nagród !

Gra wiejska trwa od 11 listopada do 30 listopada 2020 r.

Organizatorzy wydarzenia:

  • Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach
  • Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Stojadłach,
  • 1 Mazowiecka Drużyna Harcerzy “Szturm” im. hm. RP S. Sedlaczka ze Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej,
  • OSP w  Stojadłach,
  • OSP w  Brzózem.

Patronem wydarzenia jest Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki Antoni Janusz Piechoski.

Link do gry wiejskiej Tutaj
Regulamin gry jest dostępny Tutaj

Plakat do wydarzenia

 

Konkurs na projekt LOGO Gminy Mińsk Mazowiecki

Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki ogłasza konkurs na projekt Logo Gminy Mińsk Mazowiecki. Zwycięska praca będzie inspiracją do opracowania docelowego Logo Gminy Mińsk Mazowiecki.

Celem konkursu jest włączenie mieszkańców i sympatyków regionu w proces tworzenia znaku identyfikacyjnego i promocyjnego Gminy Mińsk Mazowiecki.
Już teraz każdy z Was może stworzyć projekt, który najlepiej charakteryzuje gminę.

Masz więcej pomysłów ? Świetnie !
W konkursie możesz złożyć 1, 2 lub 3 projekty !

Zwycięzca konkursu otrzyma kartę podarunkową o wartości 1 000,00 zł !

Konkurs trwa do 28 lutego 2021 r.

Nadesłane prace będą oceniane pod względem następujących kryteriów:

  1. wartości projektowe: zgodność projektu z założeniami konkursu, oddanie charakteru Gminy Mińsk Mazowieckiej, estetyka projektu oraz spójny dobór kolorystyki i formy
  2. wartości marketingowe: łatwość zapamiętania i rozpoznawania, oryginalność pomysłu, łatwość konstrukcji znaku, jednoznaczne skojarzenia z regionem
  3. wartości użytkowe: czytelność i funkcjonalność pod względem wielorakiego zastosowania promocyjno-informacyjnego, w tym: możliwość skalowania, powielania i przenoszenia na różnych nośnikach, utrzymanie efektu w wersji czarno-białej jak i kolorowej.

Jak złożyć pracę w konkursie ? Nic prostszego !
Prace należy składać w wersji elektronicznej (JPG, PDF, PNG) na nośnikach elektronicznych lub w formie załącznika do wiadomości e-mail.

Zgłoszenia można dokonać na 3 sposoby:

  • osobiście w Urzędzie Gminy Mińsk Mazowiecki
  • przesyłając na adres Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14,
    05-300 Mińsk Mazowiecki
  • przesyłając w wiadomości e-mail na adres: promocja@minskmazowiecki.pl

Zapoznaj się z regulaminem i weź udział w konkursie.

Liczy się pomysłowość i kreatywność !
Przedstaw symbol, który najbardziej kojarzy Ci się z Gminą Mińsk Mazowiecki !

Załącznik:

  • Ogłoszenie o konkursie - plik PDF (PDF)
  • Regulamin konkursu - Plik PDF (PDF)
  • Załącznik Nr 1 do Regulaminu - Oświadczenie - Plik PDF (PDF)
  • Załącznik Nr 2 do Regulaminu - Opis Projektu - Plik PDF (PDF)
  • Załącznik Nr 3 do Regulaminu - Oświadczenie o udziale - Plik PDF (PDF)
  • Załącznik Nr 4 do Regulaminu - Klauzula informacyjna - Plik PDF (PDF)

Wojewódzki Konkurs Fotograficzny „Polska pieśń patriotyczna w obiektywie”

Plakat wydarzenia opisanego poniżej

REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

§ 1


1. Konkurs organizowany jest przez Szkołę Podstawową im. Rodziny Sażyńskich w Starej Niedziałce, ul. Mazowiecka 154, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Tel. / fax: +48 25 748 40 19,e-mail: spniedzialka@op.pl
strona internetowa www.spniedzialka.edupage.org oraz Bibliotekę Publiczną Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach, Stojadła ul. Południowa 20 05-300 Mińsk Mazowiecki Tel./ fax +48 25 758 03 52
e-mail : gbpminskmazowiecki@onet.eu, storna internetowa www.bp-gminamm.pl
2. Patronat nad konkursem objął Starosta Miński, Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki, Dyrektor Studium Języków Obcych w Mińsku Mazowieckim.
3. Wszelkimi sprawami organizacyjnymi zajmuje się Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach.
4. Nazwa konkursu dla celów organizacyjnych oraz informacyjnych brzmi: Wojewódzki Konkurs Fotograficzny pt. „Polska pieśń patriotyczna w obiektywie”, zwany dalej Konkursem.
5. Konkurs trwa od dnia 07 grudnia 2020 roku do 17 lutego 2021 roku. Wyniki zostaną ogłoszone do 26 lutego 2021 roku.
6. Regulamin stanowi podstawę przeprowadzenia Konkursu. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.spniedzialka.edupage.org oraz na www.bpgminamm.pl.
7. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
8. Udział w konkursie jest bezpłatny.

§ 2
Cel konkursu

1. Propagowanie, szczególnie wśród młodzieży, sztuki fotografowania, jako jednej z form artystycznego wyrazu, a jednocześnie jednego z najlepszych środków komunikacji międzyludzkiej.
2. Rozwijanie wrażliwości estetycznej inspirowanej umiejętnością obserwacji rzeczywistości.
3. Popularyzacja sztuki fotograficznej oraz idei patriotyzmu w nawiązaniu do patronów Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce Rodziny Sażyńskich.
4. Rozpowszechnianie idei fotografowania, jako aktywnej formy spędzania wolnego czasu.
5. Realizacja kierunków polityki oświatowej MEN: „Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.”

§ 3
Uczestnicy


1. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie klas IV-VIII Szkół Podstawowych z województwa mazowieckiego. Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach wiekowych:
• Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
• Szkoła Podstawowa klasy VII- VIII
2. W etapie pierwszym szkolnym, nauczyciel- koordynator konkursu, powołuje komisję konkursową i spośród zgłoszonych fotografii wybiera po 10 fotografii w każdej kategorii wiekowej (kryteria oceny- jakość i wyjątkowość zdjęcia, przedstawienie tematyki konkursu, oryginalne podejście do podjętej tematyki, wartość artystyczna i techniczna fotografii, zdjęcie spełnia kryteria parametrów). Nauczyciel- koordynator przesyła, dostarcza na adres organizatora maksymalnie 20 fotografii (po 10 fotografii z każdej kategorii wiekowej).
3. W etapie drugim wojewódzkim, nadesłane prace ocenia komisja konkursowa powołana przez organizatorów (kryteria oceny- jakość i wyjątkowość zdjęcia, przedstawienie tematyki konkursu, oryginalne podejście do podjętej tematyki, wartość artystyczna i techniczna fotografii, zdjęcie spełnia kryteria parametrów).

§ 4
Prace konkursowe


1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie, dostarczenie fotografii. Fotografie należy dostarczyć wraz z wypełnionymi Kartami zgłoszenia, stanowiącymi Załączniki do Regulaminu Konkursu. Zdjęcia bez wypełnionych Formularzy nie będą rozpatrywane w Konkursie.
2. Fotografie powinny być wykonane samodzielnie, będące oryginałami, których tematyka wiąże się z podanym tytułem.
3. Wyklucza się prace tworzone wspólnie (współautorstwo).
4. Zdjęcia nie mogą zawierać znaczków, podpisów cyfr, dat.
5. Parametry zdjęcia w wersji elektronicznej: pliki JPG (bez kompresji), oraz rekomendowana rozdzielczość minimum 300 dpi, parametry wywołanej fotografii 210 X 297 MM ( standardowy format A4).
6. Fotografie nie mogą być wcześniej publikowane ani zgłaszane w innych konkursach.
7. Fotografie konkursowe powinny być przekazane Organizatorowi:
• drogą mailową na adres: gbpminskmazowiecki@onet.eu. Każdy email musi zawierać w tytule „Wojewódzki Konkurs Fotograficzny (nazwa szkoły)”. Dodatkowo przesyłane są skany wypełnionych kart zgłoszeniowych (załączniki 1, 2,3), zdjęcia można przesyłać do 17.02.2021 roku.
• drogą pocztową na adres Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach Stojadła ul. Południowa 20 05-300 Mińsk Mazowiecki z dopiskiem „Wojewódzki Konkurs Fotograficzny”. W kopercie przesyłane są wywołane zdjęcie w formacie A4 lub zdjęcie na nośniku, np. CD, wypełnione karty zgłoszeniowe (załączniki 1,2,3), zdjęcia można przesyłać do 17.02.2021 roku (decyduje data stempla pocztowego). Zdjęcia na nośniku CD muszą być zapisane w oddzielnych folderach imieniem i nazwiskiem dziecka, w których poza zdjęcia znajdą się skany lub zdjęcia wypełnionych kart zgłoszeniowych (załącznik 1, 2 i 3).
• osobiście na adres Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach Stojadła ul. Południowa 20 05-300 Mińsk Mazowiecki w godzinach
pracy biblioteki. W kopercie dostarczane są wywołane zdjęcie w formacie A4 lub zdjęcia na nośniku, np. CD oraz wypełnione karty zgłoszeniowe (załącznik 1, 2, 3), zdjęcia można dostarczać do 17.02.2021 roku. Zdjęcia na nośniku CD muszą być zapisane w oddzielnych folderach nazwanych imieniem i nazwiskiem dziecka, w których poza zdjęciami znajdą się skany lub zdjęcia wypełnionych kart zgłoszeniowych (załącznik 1, 2 i 3).
8. Każda wywołana fotografia powinna być opisana na odwrocie imieniem i nazwiskiem autora pracy, klasą, nazwą szkoły oraz imieniem i nazwiskiem nauczyciela.
9. Dostarczone zdjęcia muszą być wolne od praw osób trzecich i w całości stanowić własność Uczestnika.
10. Przesłane fotografie powinny odzwierciedlać rzeczywisty sfotografowany obraz, co oznacza, że zabrania się dokonywania własnej obróbki zdjęcia, poprzez np. usuwanie lub dodawanie do obrazu zbędnych lub dodatkowych elementów.
11. Organizator zastrzega sobie prawo wyłączenia z udziału w konkursie fotografii o niskiej jakości technicznej, przesłanych w złym formacie, rozdzielczości.
12. Uczestnik Konkursu składając swój podpis na Formularzach zgłoszeniowych oświadcza, że:
• posiada pełnię praw autorskich do fotografii i przenosi je na Organizatora w zakresie niezbędnym do jej publikacji lub innego rozpowszechniania,
• w przypadku zdjęć na którym znajdują się osoby – posiada zgodę tych osób na rozpowszechnianie ich wizerunku,
• przenosi nieodpłatnie, niewyłączną licencję co do praw autorskich majątkowych do zgłoszonych fotografii/ zdjęć na rzecz Organizatora bez ograniczeń czasowych i terytorialnych (art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231) w tym szczególnie w zakresie wykorzystywania techniką drukarską i cyfrową, wystawiania, udostępniania na stronie internetowej Organizatora i we wszystkich materiałach promocyjnych i reklamowych, bez względu na sposób ich zwielokrotniania i wprowadzania do obrotu,
• przekazana licencja do praw autorskich majątkowych nie narusza czyichkolwiek praw autorskich.
13. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej, uczestnik Konkursu zrekompensuje organizatorowi, jako osoba wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, pokrywając wszelkie zobowiązania organizatora, jakie powstaną z tego tytułu.
14. Przekazanie prac konkursowych, jest równoznaczne z udzieleniem Organizatorowi zgody na bezpłatne wykorzystanie tych prac bezterminowo, bez żadnych ograniczeń terytorialnych, we wszystkich znanych w chwili podania formach przekazu, takich jak formy audio, video, druki oraz internet, jak również prawo na dokonywanie dowolnych opracowań i modyfikacji prac, wraz z prawem do wykorzystania wyników opracowania w podanej wyżej formie, a w szczególności do wykorzystania zdjęcia przez Szkołę Podstawową im. Rodziny Sażyńskich w Starej Niedziałce (takich jak np. ulotka, folder, album, kalendarz, strona internetowa Organizatora, profil Organizatora na facebooku itp.).
15. Przesłane zdjęcia nie będą zwracane. Uczestnik Konkursu zgłaszający prace poprzez fakt przystąpienia do Konkursu wyraża zgodę na to, iż z dniem przekazania organizatorowi zdjęć przenosi nieodpłatnie na Organizatora wszelkie majątkowe prawa autorskie na wszelkich polach eksploatacji, w tym do wydawania i rozpowszechniania, utrwalania, zwielokrotniania dowolną techniką, wprowadzania do obrotu, publicznego
wystawiania, wyświetlania; w tym: techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrowego bez konieczności zapłaty dodatkowego wynagrodzenia.
16. Koszt przygotowania oraz złożenia pracy konkursowej ponosi Uczestnik Konkursu.
17. Zgłoszenie fotografii do Konkursu jest jednoznaczne z uznaniem warunków niniejszego Regulaminu.
18. Każdy z uczestników w momencie przesłania zgłoszenia do uczestnictwa w konkursie poświadcza fakt zapoznania się i akceptacji niniejszego regulaminu konkursu.

§ 5.
Komisja Konkursowa


1. W celu przeprowadzenia Konkursu zostanie powołana Komisja Konkursowa, zwana dalej Komisją.
2. Komisję powołuje Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Rodziny Sażyńskich w Starej Niedziałce oraz Dyrektor Biblioteki Publicznej Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach.
3. Do zadań Komisji należy: kwalifikacja nadesłanych prac, ich ocena oraz przyznanie nagród.
4. W celu wyłonienia zwycięzców Konkursu zostanie zorganizowane posiedzenie Komisji w terminie do 23 lutego 2021 roku. Komisja dokona oceny wszystkich zdjęć nadesłanych i przyjętych do Konkursu pod kątem: jakości, wyjątkowości, przedstawienia tematyki konkursu, oryginalnego podejścia do podjętej tematyki, wartości artystycznej fotografii, wartości technicznej fotografii.
5. Decyzja Komisji w sprawie przyznania nagród jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.
6. Komisja zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia konkursu.


§ 6.
Nagrody


1. Organizator Konkursu przewiduje przyznanie 3 nagród, dla zwycięzców w każdej kategorii wiekowej, miejsce pierwsze, drugie i trzecie.
2. Zwycięzcy Konkursu– autorzy najlepszych zdjęć otrzymają tytuł Laureata Wojewódzkiego Konkursu Fotograficznego oraz nagrodę rzeczową. Zwycięzcy konkursu otrzymają dyplom i nagrody rzeczowe.
3. Nagrodzonemu nie przysługuje prawo do żądania ekwiwalentu pieniężnego za przyznaną nagrodę.
4. Komisja Konkursowa przewiduje przyznanie wyróżnień dla Uczestników. Autorzy zdjęć wyróżnionych otrzymają dyplom i nagrody rzeczowe.
5. Fundatorem nagród jest Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach, Rada Rodziców Szkoły Podstawowej im. Rodziny Sażyńskich w Starej Niedziałce, Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, Studium Języków Obcych w Mińsku Mazowiecki oraz Gmina Mińsk Mazowiecki, sponsorzy.
6. Osoby nagrodzone i wyróżnione w Konkursie zostaną powiadomione (mailowo lub telefonicznie) o wynikach Konkursu.
7. Rozstrzygnięcie Konkursu, podanie wyników zostanie opublikowane na stronie www.spniedzialka.edupage.org oraz www.bp-gminamm.pl najpóźniej do dnia 26 lutego 2021 roku.

§ 7
Harmonogram


1. Ogłoszenie konkursu, zamieszczenie informacji na stronach internetowych organizatorów: 7-18.12.2020 r.
2. Przesłanie informacji o konkursie do placówek oświatowych z terenu województwa mazowieckiego: 7-20.12.2020 r.
3. Realizacja etapu pierwszego: 11-29.01.2021 r.
4. Realizacja etapu drugiego, dostarczanie prac: 1-17.02.2021 r.
5.Powołanie komisji konkursowej i ocena zgłoszonych fotografii: do 23.02.2021 r.
6. Powiadomienie laureatów o zwycięstwie: do 26.02.2021 r.
7. Wręczenie nagród i dyplomów: 1-5.03.2021 r.
8. Wernisaż prac, zamieszczenie informacji podsumowaniu konkursu na stronach internetowych, profilach facebookowych: 8-12.03.2021 r.

§ 8
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biblioteka Publiczna Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach Stojadła ul. Południowa 20 05-300 Mińsk Mazowiecki Tel./ fax (25) 758 03 52
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Gabriel Romanyszyn, e-mail: iod.inspektor@gmail.com.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Wojewódzkim Konkursie Fotograficzny pt. „Polska pieśń patriotyczna w obiektywie”, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). .
4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub stosownych umów podpisanych z Administratorem i przetwarzających dane osobowe na jego polecenie. Dane osobowe laureata konkursu lub autorów zdjęć wyróżnionych mogą zostać opublikowane i zamieszczone na stronie internetowej: Szkoły Podstawowej im. Rodziny Sażyńskich w Starej Niedziałce, Biblioteki Publicznej Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach, Gminy Mińsk Mazowiecki, Studium Języków Obcych w Mińsku Mazowieckim, Powiatu Mińskiego oraz w miesięczniku „Głos Ziemi Mińskiej”, na profilu facebookowym Gminy Mińsk Mazowiecki i Biblioteki Publicznej Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach, Studium Języków Obcych w Mińsku Mazowieckim.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji konkursu oraz do momentu przedawnienia roszczeń.
6. Wykonawca zachowa na swój użytek fotografie w szczególności dla celów swojej promocji oraz późniejsze wykorzystanie dzieła w materiałach reklamujących działalność wykonawcy.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak jest warunkiem uczestnictwa w konkursie, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestnictwa w konkursie.
10. Pani/Pana dane nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

§ 9
Postanowienia końcowe


1. Organizator zastrzega sobie prawo: przerwania, zmiany zasad lub unieważnienia Konkursu bez podania przyczyny. Informacja o ewentualnych zmianach będzie publikowana na stronie internetowej www.bp-gminamm.pl
2. Sprawy nieujęte w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator.
3. Wszelkie informacje nt. niniejszego Konkursu można uzyskać w Bibliotece Publicznej Gminy Mińsk Mazowiecki z siedzibą w Stojadłach Tel./ fax +48 25 758 03 52

Regulamin wraz z załącznikami - Kliknij Tutaj

"Mikołajowy Turniej Judo Dzieci"

Zapraszamy do udziału w Turnieju, który odbędzie się 4 grudnia 2021 r. w Hali Sportowej Szkoły Podstawowej w Stojadłach. Więcej informacji o wydarzeniu w Komunikacie organizatora. 

Wydarzenie organizowane przez Uczniowski Klub Sportowy Judo "Kontra". Zadanie dofinansowane ze środków budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki

Banery

Stopka

Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki
[obiekt mapy] Mapa z zaznaczonym Urzędem Gminy Mińsk Mazowiecki

Gmina Mińsk Mazowiecki
Rodzaj: gmina wiejska
Lokalizacja:
Województwo Mazowieckie,
Powiat Miński
NIP: 8222146576
REGON: 711582747

Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Ulica: Józefa Chełmońskiego 14
Kod pocztowy: 05-300

Inspektor Ochrony Danych
iod@minskmazowiecki.pl
tel: 25 756 25 38

Urząd Gminy pracuje w godzinach:
poniedziałek w godz. 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek w godz. 8:00 - 16:00
piątek: w godz 8:00 - 15:00

Kasa Urzędu Gminy pracuje:
poniedziałek w godz. 8:00 - 15:00
wtorek - czwartek w godz. 8:00 - 14:00
piątek w godz. 8:00 - 13:00

Dane kontaktowe:
tel.: +48 25 756 25 00
fax: + 48 25 756 25 50
e-mail: gmina@minskmazowiecki.pl

ePUAP - adres ESP:
/6i99j9rde7/skrytkaESP

KONTA BANKOWE
86 9226 0005 0000 8035 2000 0010
Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim
- opłata skarbowa,
(UWAGA! Opłatę skarbową od pełnomocnictwa składanego w instytucji/jednostce położonej na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki (np. urząd skarbowy, sąd rejonowy) należy wpłacać na rachunek Miasta Mińsk Mazowiecki)

- opłata za zezwolenie na sprzedaż alkoholu,
- opłata za zajęcie pasa drogowego,
- renta planistyczna.
Podatki oraz opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wpłacać na indywidualny rachunek bankowy podany w decyzji podatkowej lub zawiadomieniu.

  • Fundusze Europejskie, Unia Europejska oraz – logo marki...